piątek, 18 grudnia 2015

PREZENT LAST MINUTE - 5 PROPOZYCJI




Dzisiaj pokaże wam 5 moich propozycji na prezent na ostatnią chwilę w cenie do 50 zł. Przedstawione upominki możecie znaleźć na stronach :
 Mam nadzieję, że odnajdziecie tutaj coś, co wam się spodoba :)
                                             
                                                                                                                               ~ Rebecca


1. Obudowa na telefon
W sieci jest ich miliony, więc każdy może znaleźć odpowiednią do swoich upodobań i telefonu. Tutaj zamieściłam kilka, które według mnie są ładne i trendy :

Kieliszek wina z ruchomym płynem w środku - 39.99 zł



Holograficzne - 39.99 zł




Efekt marmuru - 39.99 zł




2. Worek na plecy
Kolejnym pomysłem na prezent może być modny teraz worek. Jest wygodny i ładnie wygląda na plecach a cena nie przekracza 30 zł. Tutaj moje propozycje:



Donut - 19.90 zł




Z napisem - 19.90




Holograficzny z emoji - 19.90 zł



3. Power bank
Zawsze i wszędzie się przydaje - każdy chciałby go mieć. Ale po co zwykły skoro można np. w kształcie swojego ulubionego bohatera z kreskówek? :



Iron man - 49.90 zł





Minionek - 49.99 zł






Pasek czekolady - 29.90 zł




4. Poduszka
Jestem prawie pewna, że każdy kocha milusie poduszki, zwłaszcza kiedy są bardzo oryginalne :




Arbuzik - 34.90 zł





Emoji - 29.90 zł




5. Koszulka
Każdemu koszulka z ładnym napisem może poprawić humor. A więc, czemu nie zrobić z niej prezentu? :



Z różowym napisem - 49.90 zł





Z czarnym napisem - 49.90 zł





Z obrazkiem - 49.90 zł







Źródło z jakiego wzięłam zdjęcia: strony internetowe danych sklepów

3 komentarze: