poniedziałek, 16 listopada 2015

O mnie:D


Hej,

Jestem Stephanie i będę jedną z osób prowadzących ten bloga.

Modą interesuję się już od wielu lat i chciałabym też wiązać z tym swoją przyszłość. Mam 14 lat i mieszkam nad morzem. Moje ulubione blogerki modowe to Jessica Mercedes i Maffashion oraz Chiara Ferragni. Uwielbiam wszelkiego rodzaju błyskotki takie jak naszyjniki i pierścionki. Nie mam określonego stylu bo często lubię je zmieniać. Lubię wyróżniać się z tłumu i ubierać się ciekawie. Nie mam też ulubionego koloru, bo lubię je wszystkie ;) Kocham oglądać filmy i słuchać różnego rodzaju muzyki. Mam nadzieję,że moje posty będą Wam się podobać i często będziecie odwiedzać naszego bloga!

                                                                                                                  ~Stephanie




3 komentarze: